30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, februari 13, 2012

Blä...

..vad motivationen tröt, eller om det bara var olusta att gymma sig lite idag. Endast 40 minuters intervallmojs blev det och 376 tappade kalorier.
Jag fick i alla fall under tiden jag stod där planerat och lagt upp planen för hur jag ska göra för att komma upp
 i 1.000 calories...
..och planen är att det sker på torsdag den här veckan.

3 kommentarer:

Tina Högman sa...

Inget ont som inte för något gott med sej, säjs det ju...

syster sa...

Bra kämpat...
jag är alldeles för trött för att ta mig till gymmet idag. Hoppas på mer energi imorgon!

513andersson sa...

Tina; Nä, precis.

Syster; :)