30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 02, 2011

Tidsfördriv...

..eller 'Snodd lista någonstans ifrån', om man så vill. Enjoy;
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad.
Favoritgodis: Det mesta som är mjukt.
Är det nåt du absolut inte äter: Lever och sånt.
Kläder just nu: Tröja och typ träningsbraller. Barfota.
Musik just nu: 'Rocklistan' ur min Spotify.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm.. 1600-talet, kanske?
Sommarplaner: Eeh.. Semester!
Fisk eller badkruka: Kruka först, men sen fisk.
Saft eller alkohol: Saft är för barn.
Hur många kuddar sover du med: 2-3st.
Favoritväder: Soligt.
Spelar du nåt instrument: Nä, men jag kan läsa noter. ;)
Morgon- eller nattmänniska: Absolut kvälls- och nattmänniska.
Tror på liv på andra planeter: Njä..
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det.
Tror du på mirakel: Nä, men ödet. Eller är det samma sak?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett.
Bio eller promenad: Bio är trevligt, men det kan promenader också vara.
Är du kittlig: Ja!
Snarkar du? Ibland, tydligen.
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Rädd och rädd.. Dom är äckliga!
Äckligaste insekten: Alla är äckliga.
Chips, morötter eller godis? Chips är äckligt.
Pizza eller hamburgare? Det varierar.
Skriver du dagbok? Nä, men blogg.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Oftast vänster.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Aldrig.
Gillar du att sjunga? Ja, men ingen annan gillar att jag gör det. ;)
Anser du att du är stark? Njä.
Brukar du sola? Det händer.
Vad gör du om du får hicka? Eeh..? Jag hickar.
Röker du? Nej, jag har slutat.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Ja, ju tyngre desto bättre.
Äh, såklart jag inte gör.
Kaffe, te eller inget? Kaffe.
- - - - - - - - - - - - - - -
Så, nu har du läst så här långt, nu kan du ju få skriva din lista..

3 kommentarer:

Pappa sa...

Snarkar? Jaa
Saltar maten? Ofta
Whisky?? Ofta

Tina Högman sa...

Ska skriva detta när jag kommer hem efter jobbet ikväll då. Hinner inte nu.

513andersson sa...

Pappa; Bra. Vad duktig du är.

Tina; Bra där.