30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 30, 2011

Liten årsredovisning för 2011

Såhär rent spontant känns väl hela 2011 som ett riktigt skitår egentligen. Vissa peakar har förekommit, så som en förlovning i april, våran helg i Kolmårdens djurpark i maj, semestern, kanotpaddlingen med systern och våra barn, mm.

-Jag har nog lyckats få Therese lite intresserad av hockey igen. Perfekt att bo ett par hundra meter från en ishall, låt vara att det är division 1, men vaffan.. Under 2012 ska hon få gå med på bandy också.

-Das Motorsportjahr har varit snudd på katastrofalt pga lite olika anledningar. Le chaufför blev allvarligt sjuk så där gick ett antal tävlingar i cupen bort. Lite race hann vi ju med ändå, även om resultaten inte vart så där vidare värst bra.
Jag har å andra sidan åkt regularityrally under året. Ett
race, en seger, det räcker väl så? ;)
Ett gräsklipparrace har jag deltagit i också, det var riktigt kul, och en andra plats tycker jag är godkänt.

Nä, vi lämnar 2011 bakom oss nu, vi åker till Skåne i eftermiddag och firar nyår.
Hoppas nästa år blir bättre. Då är det bl a OS-år
igen, och Therese fyller 10 år...

3 kommentarer:

kalas-syster sa...

Ja.. jag håller med. 2011 har väl inte varit nått höjdar år precis.... Hoppas att 2012 blir bättre =)
Ett dunderkalas för 10 åriga Therese ser vi fram emot ;)
Sen får jag väl ha ett rejält kalas för att Calle fyller moppe och att Oscar blir 12 år...

Therese sa...

Ha ha ha

513andersson sa...

Syster; Oj, är våra barn så stora redan?

Therese; Ha ha..