30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, november 19, 2011

'Så mycket bättre'..

..är väl en trevlig form av program? Kända artister tolkar varandras låtar, och allt är så himmelens sockersött hela veckan dom tillbringar tillsammans...
Tänk er en line up med Uggla, Jocke Thåström, Per Gessle, Lill Lindfors, Carola, Lotta Engberg och Gullan Bornemark.. Vilken vecka, va?
Eller Ulf Lundell, Siw Malmqvist, Kikki 'Rödvin och falukorv', Lill-Babs, Nisse Hellberg, Ankie Bagger och så hade det vart intressant att se Eddie Meduza och Cornelis Vreeswijk också.. ;)
Jag tror att minst två av deltagarna ovan dyker upp i nästa säsong, dock inte Cornelis och Eddie då..
Vem/vilka hade du velat se  i 'Så mycket bättre'?

5 kommentarer:

Tina Högman sa...

Det är ett mycket trevligt program och dina förslag är helt ok, men jag skulle vilja ha med Joakim Cans eller Dregen också. Helst i stället för Lotta Engberg för henne orkar jag inte med...

Cam. sa...

Kicki och Ankie gjorde inte musiken i sina låtar, de går bort. :( Jag vill ha Freddie Wadling för sjuk), Thåström, Cardigans-Nina ...

Cam. sa...

Ja Dregen ffs!!!!!

513andersson sa...

Tina; Det är inget fel på Lotta Engberg!

Cam; Strunt samma, det var ju artisterna jag var ute efter.
Kul att 'se' dig igen. =)

Tina Högman sa...

Skojar du? Hon är ju så hurtig och flesig så jag blir hysterisk...