30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, november 17, 2011

Dagens datum...

17 november -95, det är ett datum vi på västkusten inte glömmer.. Det var då det snöade, och det snöade jävlar, vad det snöade.. Inte ett snökorn på marken när vi åkte till jobbet, och så började det snöa lite, och så lite mer och lite mer och till slut fanns det inget stopp på snöandet, och då var det ju roligt att ha sommardäck på 240'n.. Inte.
Vy från systers köksfönster februari 2010
Det finns ingen snö idag heller, och jag tror inte det kommer ikväll, fastän jag har sommardäck. ;)
Hur minns du snökaoset -95?

3 kommentarer:

Pappa sa...

Minns att din 240:a tog dig ända hem, plus/minus c:a 500 meter.
Själv stallade jag in taxin vid
23-tiden och där fick den stå tills
lördagen (19/11). Inte framkomligt
någonstans under fredagen.......

syster sa...

Jag minns att jag körde i diket 2 ggr på vår grusväg. Insåg att jag inte KUNDE komma till jobbet den dagen. Åkte tillbaka hem och eldade i kaminen resten av dagen..

513andersson sa...

Ni har bra minne båda två.