30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, juli 02, 2011

Promenadbrist

Nu när min flytt är över, lägenheten städad och röjd och nycklarna lämnade, så tänkte jag att det skulle bli skärpning på den där promenadfronten, men det blev det visst inte. Men det är ju tanken som räknas, eller vad heter det, så igengkligen så gick jag 10 km i morse, på tiden 1:03;15 och det hade jag vart väldigt nöjd med. ;)

Men, men, vi ska bara slurpa i oss frukostkaffet, sen hämtar vi lilla T, och sen far vi som ett streck upp till Tjörn för en heldag ihop med sôstra mi.
Vad ska du hitta på denna regniga lördag, om det nu regnar där du är?

4 kommentarer:

Pappa sa...

Städa, spela Lotto o V75 och senare träffa "Bloggarn" å hanses söster på Tjörn..........

513andersson sa...

Ha, då ses vi ju där. =)

Tina Högman sa...

Jag ska JOBBA (en delad tur, 7-14, sen 16-21) så för mej får det gärna regna HELA DAN!!

513andersson sa...

Jodu, en del har det bra. ;)