30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, juli 24, 2011

Jävla datorhelvete !

Datorn bråkar med mig igen. =(
Jag tror jag blir galen. Den här gången är det ljudet som försvunnit.
Ja, jag har volymen på fullt, både på Youtube, Spotify och högtalarsymbolen nere i hörnet på fönstret, ändå är det helt tyst. Fan.
Ljudkort finns det visst nåt som heter, va? Kan det gå sönder, och i så fall hur? Var i datorn hittar jag det? Är det dyrt?
Var köper jag ett nytt, om det nu är det som pajjat?

4 kommentarer:

Fabian Bengtsson/SIBA sa...

Släng skiten !! Köp nytt !!

513andersson sa...

Kan man göra.

Tina Högman sa...

Jag brukar ta hjälp av http://www.antispywareforum.se/ när min dator krånglar. Dom löser det oftast!

513andersson sa...

Mina magiska fingrar klarade av det ändå. =))