30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, juli 14, 2011

Biltvätt och lite annat

Bilen har blivit tvättad idag. Säkert till ingen nytta, då det verkar som att det kommer regn sen, men fokus låg på fälgarna. Dom var 'ekraan schkettna', om man säger så. Nu är dom betydligt bättre. Bäst blir det nog om 'nån' skrubbar med en diskborste, där biltvättens borstar inte kommer år.
Datorn bråkar med mig. Jag gjorde en installering och vips, så försvann vissa saker. Försökte även installera enhetsdrivrutiner för min telefon, men se det gick inte alls.
Telefonen bråkar också med mig. Jag kommer inte på hur jag bloggar med bild, men annars är jag nöjd med den.
Lillan är iallafall snäll . ;)
Jag fick tillbaka 177 spänn från min bilförsäkring tack vara att jag flyttat till Kungälv, så här sitter vi nu och äter räkmacka till lunch. =)
Jojo, fint ska det va.
Två dagar kvar, sen är det semester. =)