30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, juni 14, 2011

Den blomstertid nu kommer

Här skulle det stå nånting om nån trevlig morgonpromenad, typ 5 km på lite över en halvtimme, men tyvärr. Det hanns inte med idag, då det är en liten tjej som slutar andra klass idag.
Hmm.. Slutar andra klass, jag tycker inte det var länge sen jag gick med henne till första skoldagen.. Tiden går, uppenbarligen.
Jag siktar på promenad imornn istället.

3 kommentarer:

Trollet sa...

Ja du tiden den går men vi består :)
Rebecha slutade åk 9
Hampus slutade åk 6
och jag är färdig lärare nu
satan vad tiden har gått snabbt vill jag säga :)

Hoppas att ni kan komma under sommaren på en visit, det var alldeles för länge sedan vi sågs.

Kram på er alla

Tina Högman sa...

Vänta du, rätt som det är går dom i gymnasiet, då undrar man VERKLIGEN vart tiden tog vägen...

513andersson sa...

Trollet; Ojda.. Redan så stor tjej..
Ojda.. Redan så stor kille..
Ojda, redan så stor tjej.. ;)

Klart vi ska pussla in en träff nånstans.

Kram..

Tina; Förmodligen har du rätt.