30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, mars 19, 2011

Det kom ett mail..

..från nån Maja på SuperShopping.se; Jag citerar;
Var bland de första som provar det helt nya Acai Super Body
plåstret och få en super-kropp
Förbränn kroppsfett med nytt Acai-plåster
Värför göra bantandet besvärligare än nödvändigt. Acai Super Body-plåstret hjälper din kropp, så att den lättare och effektivare kan förbränna oönskat fett. På det sättet når du snabbare ditt mål. Det nya bantningsplåstret är lätt att använda. Du sätter på ett nytt plåster varje dag efter badet. På det sättet bantar du de nästa 24 timmarna – helt utan besvär. Utöver Acai innehåller plåstret också de andra effektiva bantningsämnena fucus (kelp) och grönt te.
Oberoende om du skall banta 5 eller 50 kilo når du målet med Acai Super Body!!
Slut citat.
Bantningsplåster, alltså? =/
Och nej, jag har inte beställt några plåster. Jag behöver inte banta, jag ska bara omfördela kroppsvikten lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

samma sak händer med mig... Det är helt fel, tror jag.