30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, januari 12, 2011

Jobbig dag idag

Jag drömde inatt att jag rökte. Helt absurt var det. Jag var på nån form av tillställning, och någon skulle gå och hämta en nyckel. Jag orkade inte gå med, så jag väntade. Min ex-granne Magnus kommer gåendes med sin motorcykel, och jag frågar lite käckt om han har en cigg att avvara. Jag fick ett helt paket av honom. =/
Det absurda är att Magnus varken röker eller kör motorcykel i verkligheten.

Men det är bara att bita ihop. Jag har ju mina Nicotinell.
Häpp..

4 kommentarer:

Pappa sa...

Det där med drömmar känner jag igen från mitt eget "rökstopp" 1974
Tyckte även att det luktade gott från askfat och rökare......
Sedan smög sig andra värderingar på snett bakifrån.

513andersson sa...

Luktade gott från asfat sa jag ju inget om... =/

Pia sa...

Abstinens kallas det, bara kämpa..
Du klarar det galant! =)

syster sa...

Förstår din abstinens. Jag hade ju abstinens i en vecka när jag flyttade hemifrån...fast jag aldrig rökt i hela mitt liv. Om man inte räknar med ofrivilligt passivt i 25 år !!!
Lycka till, det kommer gå lysande =)