30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, januari 26, 2011

Hemmadag

Tvättat idag, minsann. Och gjort lite smärtsamma magövningar. =/ Och packat om väskan, för ikväll efter jobbet så blir det bortaplanen igen. Me like bortaplanen.
Och så har jag har räknat lite. Sen jag slutade röka för fem veckor sen, så har jag sparat ca 1500 spänn. Planen för fredagen är att det ska shoppas lite i schtaaan. Kanske kan shoppa lite mer då, bara för att fira...? =)
Me like fira.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du gillar bortaplanen fastän det finns en invalido där :)

Puss..

513andersson sa...

Jag gillar bortaplanen även om du inte är invalido, ju..

Puss..

Syss sa...

Haha mycket bortaplan nu..både för mig och dig ;)
Me also like bortaplan =))