30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, januari 03, 2011

Fortsatt dunkel

Här, eller där, vid pilen....och vid den pilen..
..skulle det egentligen sitta belysning nu, men se det skulle visst borras också, och med det så får vi skjuta upp belysningen till morgondagen. Men jag har fått köpt lampor, i alla fall.
Jag har bjudit in mig på mat istället. Det är trevligt att slippa göra mat själv.

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

Ser ut sådär i mitt vardagsrum med. Vi har en ljuskrona över matsalsbordet. Över soffan har vi en som hänger lite provisoriskt på trekvart. Vid bokhyllan hänger det bara en tåt.
Vet inte när man ska få tummen ur och köpa två matchande lampor.

513andersson sa...

Lampor på trekvart och tåtar kan ju ses som lite spännande, kanske..?
Jag har klarat mig utmärkt i två och ett halvt år utan lampor, så ni behöver nog inte ha nån brådska. ;)