30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, januari 18, 2011

Borta bra, men hemma bäst?

I torsdags vid 14:40-tiden åkte jag till jobbet. Jag kom hem för nån timme sen. Det är ju inte så att jag har bott på firman, men har haft en trevlig vistelse på 'bortaplan'. Fast man får ju titta till hemmet lite också, och ta hand om posten och göra av med lite ström så inte elverket tror att jag kilat vidare.
Appropå kilat vidare; min 'hustomte' har tydligen stämplat ut för sista gången, läste jag på en lapp från bostadsbolaget. Innebär det att jag kan behålla borrmaskinen jag lånade av honom då?

3 kommentarer:

Tina Högman sa...

Jag tror det.

Anonym sa...

Spill the beans hörru.

513andersson sa...

Tina; Vad bra. Men det känns ändå sådär att ha den kvar...

Cam; Va?