30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, december 04, 2010

Mera glöggfest

Det vankas glöggfest ikväll, minsann. Utomsocknes, dessutom. Det är väl bäst att jag beger mig nu då, så jag hinner dit i tid. Är man även en av kvällens höjdpunkter så ser det väl bra ut att också vara på plats...? ;)
Mat, ja. Jag får väl ta pizzerian på vägen..
Vad hittar du på, en lördagskväll som denna?

1 kommentar:

Tina Högman sa...

Glögg (av svagare sort) fick jag på jobbet i morses, istället för kaffet! Jättegott! Sen jobbade jag till kl två, gick ner och la mej i vilorummet och slocknade. Sov till strax före fyra, dags att jobba igen. Jobbade till nio. När jag kom hem satte jag upp den sista hyllan i klädkammaren. Nu har jag öppnat en öl, ska ta en dusch och inte göra ett skit mer.