30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 31, 2010

Liten årsredovisning för 2010

Rent allmänt har det väl varit ett rätt OK år. Jag började året med att vara pappaledig två dagar i veckan fram till mitten på februari, då lilla T fyllde 8 år, sen har jag bara jobbat känns det som. Jobbat och gjort vanliga hemmasysslor. Inga trevliga utlandsresor alls.

Motorsportåret var väl OK, kan man säga. Vi placerade oss på fjärde plats i cupen vi åkte. Inte lika bra som förra året, men vi klarade oss ifrån större missöden. Det värsta vi råkade ut för var bara en avåkning i Trollhättans tävling, där vi lämnade bakre stötfångaren kvar i skogen, men tog oss ändå i mål.
Jag har åkt två st. bilorienteringar, dock utan större framgångar, men det var kul ändå.
Vi hade en motordag på Karlskoga motorstadion i juli. Det var roligt.

Kärleksåret började helt värdelöst, men framemot vårkanten blev det bättre, då jag träffade en vän som jag umgicks rätt flitigt med, dock i all hemlighet. Sista helgen på semestern var jag på date i skärgården, då blev det ett litet uppsving. I några månader var det bra, sen kom en liten dipp, och mitt i den dippen träffade jag Lillan, med nytt uppsving som följd. Där är vi nu, och ska fira nyår ihop.

Gott nytt år på Er då'ra. Väl mött under 2011.

2 kommentarer:

Gillstá fôlket sa...

GOTT NYTT ÅR FRÅN OSS HÄR I GILLSTAD, Hoppas att vi ses nästa år (för detta året har varit lite dåligt med den saken) Beror säkert på mycket vi hade ingen semester alls i detta huset men år 2011 har i allafall mannen semester. Kram och ta det lungt in i det nya året.

Pappa o Ritva sa...

Tack D-samma till Dig o dina närmaste. Hoppas att 2011 blir ett
BRA år på alla sätt.