30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 17, 2010

Ledig eller inte?

Nån fan snodde min tvätt-tid imorse. =(
Tanken fanns om man skulle ta ut dens tvätt och lägga på golvet, men jag hann sansa mig. Klockan var ändå rätt långt över min starttid, så det blir att tvätta imorrn istället, fast då finns det annat inplanerat, men men..

Jag kanske är ledig ikväll. =)
Chefen hann gå hem innan jag fick besked så det blir till att åka till jobbet och se, kanske bara för att få vända och åka hem igen. Det är tur att man har kort resväg då.
Men det är trots allt fredag idag, vare sig man vill eller inte.
Hittar du på nåt skoj idag?

4 kommentarer:

Tina Högman sa...

Det är underbart med egen tvättmaskin...

513andersson sa...

Visst är det, och ström drar den också..

;)

Tina Högman sa...

Det är det värt.
Helt klart.
Detta var inte kul:
http://tinas-blogg.blogspot.com/2009/11/forstar-precis.html

513andersson sa...

Jag läste det där. =/
Inget kul alls.