30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, december 28, 2010

Förkylningssymptom

Exakt hur kul är det att vakna med lätt halsont? Upp ur sängen och fram till medicinskåpet där man slurpar hostmedicin, tar en panodil och en hutt Kan Jang. Jag har ju varken tid eller lust att bli sjuk nu... ..men kan Jang så kan väl jag. ;)
Egentligen så skulle jag väl hålla mig inne idag, men det är ju sånt underbart vinterväder så det blir nog lite pulkaåkning istället.
Och du hittar på vaddå?

5 kommentarer:

Syster yster sa...

Stackars lillebror !!! Ta dig en hutt av din goda glögg också.
Det du glömde hos mig är slut och var mycket uppskattat av mina vänner =)
Krya på dig. Kram

Uppe mä tuppenpappa sa...

Deckare, god middag och tidig GOD NATT inför onsdagens tidiga (03.00)
väckarklockesignal.......

513andersson sa...

Syster;
Man huttar väl inte glögg? =/
Men det var kul att det vart uppskattat.=)

Pappa; Kl 3, då hinner du se slutet på nattens JVM-hockey, ju. ;)

Rallypappa sa...

Va fan ä håcky, 12 man å EN puck, när dom kunde ha var sinn....
Åsså småbarn (juniorer) te på kööpet... Nä Du, en rekti fajt
i rallyskogarna ä möt bättre.

Pappa sa...

Denna kommentar hamnade visst lite fel. Se nästa blogginlägg (om is-hockey). Skyller på promillen.