30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, november 26, 2010

Sista dagen i arbetsveckan

Med en ICA-kasse innehållandes bra saker inför dagen åker jag på kombinerad frukost-kaffe-film- och lunchutflykt då.
På dagens meny står det bisonmedaljonger med klyftpotatis, minsann. M-hm, fint ska det va'. Det är ju trots allt fredag.
Jobb ikväll igen, sen är det helg för mig, för jag slipper övertiden imorrn. =)
Vad gör du idag då?

4 kommentarer:

Velourpappa sa...

Handlar mat och vin, byter generator på race-bilen, slappar, läser deckare. Ja, en helt vanlig dag, alltså........

Cam. sa...

Vi lusar av oss!!!!!!! Sen ska vi äta deliverypizza, se Idol och jag ska ta mig en mugg romglögg.

Tina Högman sa...

jag har gjort en himla massa, orkar inte berätta, du får läsa bloggen... :-)
Nu dricker jag öl...

513andersson sa...

Pappa; Och bara nöjen, som vanligt.;)

Cam; Lus är äckligt, men glögg är gott.

Tina; Ska läsa sen, och öl är också gott.