30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, november 06, 2010

Ett underbart höstväder..

..och då är det ju synd att sitta inne hela dagen, så jag snörade på mig promenadskorna och tog mig ut på en paoerwåk, minsann. 4,2 km på 35:50 blev det. Takterna sitter i, tror jag.

Strax innan kl 16 åker jag till Brasilien och ser dagens F1-kval, sen åker jag hem igen. Ikväll är det lite rajraj.
Vad ska du hitta på idag?

2 kommentarer:

syster yster sa...

Det blir nog rajraj på Tjörn med =)
Om jourhavande rörmokare masar sig hit i tid alltså... Värmepannan har havererat och jag har just nu inge vatten och värme. Känns så där !!!
Jag shoppade ett par nya skor som tröst för denna usla början på dagen. Hoppas på att dagen avslutas mycket bättre på Baden i kväll.

Pappa sa...

Ryggläge, deckare och snabbresa till Brasilien vid 16-tiden. Ev lite matlagning senare. Tips till På Spåret: Vart är vi på väg??

Ännu en trip = bra sil igen