30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, november 24, 2010

En månad till jul...

...dags att skriva önskelista till tomten.

Hej tomten.
Även i år har jag varit snäll, både mot människor och djur och jag har ätit upp min mat varje dag.
Jag önskar mig lycka och välgång, både för mig och mina nära och kära, samt fred på jorden.
That's it.


Vad skriver du på din önskelista?

3 kommentarer:

Vitsar-pappa sa...

En stor bamse husbil, en häftig
Porsche eller Ferrari, en alltid välfylld plånbok och kalsonger.

tomtemor sa...

Hmm när åt du upp maten på din tallrik senast :-) Tack för go o go lunch ; )

513andersson sa...

Pappa; Förbaskade materialist.

;)

Tomtemor; Nästan alltid, då'ra.

Vassego.