30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, oktober 03, 2010

Pysselsöndag

Då det är trist och regnigt ute så får vi väl leka inomhus istället då'ra. Vi försöker oss på att bygga torn av kaplastavar... ..men det rasade precis innan jag skulle fota det. =(
Nån byggnadsingenjör blir jag nog aldrig. Man kanske skulle limma ihop bitarna, som jag gjorde med legobilarna som barn?

2 kommentarer:

syster yster sa...

Ha ha nu har du alltså officielt erkänt att du limmade ihop legobitarna som barn......
Å så bra som dom legobilarna höll så kan vi ju utnämna dig till lim-ingenjör istället för byggnadsingenjör:-))

513andersson sa...

Har jag nån gång förnekat att jag limmade legobilar?