30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, oktober 07, 2010

Beach 2011

Sedan jag gjorde min egendesignade T-shirt så bara det rasat in mail från Supershopping. För det mesta så slänger jag mailen olästa, men igår var det ett med rubriken 'Vi har en liten överraskning till dig', så då öppnade jag det. Se vad jag fann;
Slank och fast kropp på två minuter

Glöm besvärliga kurar. Nu kan du trimma din kropp under duschen. Du behöver bara 2 minuter extra tid. Natural Trim Soap avlägsnar appelsinhud (cellulit), ökar fettförbränningen och gör mage, höft och lår slankare. Din kropp blir flott och fast och din hud mjuk och slät. Tvålen räcker till två månader. Testa den för endast 59 kr – du sparar 140 kr.
"Efter blott några veckor kunde jag se en markant förändring. Nu gläder jag mig åt att det blir sommar igen, och jag får visa mina flotta lår i shorts och bikini". Dorthe, 45

Jag undrar mest hur dom kunde veta att jag är lite småtjock...?

1 kommentar:

Therese sa...

Det känns som att reklamen är direkt oförskämd! Hur vet de att jag är tjock, har inget hår, och behöver piller för drift? : P
Hur som helst ... Tack för kommentaren på min blogg! Och nu är du i utlottningen för den fina gåvan jag ska ge ut:) hhaha .. lustigt att du registrerat dig, den enda pojken som hittills är med!