30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, september 28, 2010

SAAB + BMW = sant?

Jag hörde på 23-nyheterna och läser i Expressens nätupplaga att SAAB..
..planerar samarbete med tyska BMW. Samarbetet skulle visst handla om köp av delar och tysk teknik. Man kan ju tycka att BMW passar på att lära ut hur man designar en riktigt fräsig bil också.
SAAB har väl inte gjort nåt pördigt och schnertey sen Hedenhös tid? ;)

4 kommentarer:

sportbils syster sa...

Jag tycker nog att SAAB gör fräsigare bilar idag än på Hedehös tid..... SAAB V4 m.fl var ju föga upphetsande snarare riktiga töntbilar.
Men visst !!!! En SAAB som ser ut som BMW Z3 skulle sitta fiiiint :-))

flyt sa...

mmm håller klart med syster. . . Jag kan lätt tänka mig en snygg kombination så = )

Pappa sa...

Nytt märke: BBAAMS W4 ?????

513andersson sa...

Syster; Hmm, kanske det. Det tåls att fundera på en stund.

flyt; Nja, en SAAB är en SAAB, en BMW är en BMW.

Pappa; Nu tycker jag att du är lite krånglig.
TMW bör väl räcka?
Trollhättan Motoren Werke..?