30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, september 13, 2010

Kompletteringar

Kompletteringstvättat har jag fått gjort idag, och tagit en sväng till IKEA idag också. Det är bra att vara där vid öppningsdags, då det inte är så mycket bilar på parkeringen, och inte så mycket folk på insidan.Lite mera ärenden står på dagens To-do-lista, sen ska man visst jobba också.
Ha en bra dag.

5 kommentarer:

filuran sa...

Inte bara att tiden för shoppingen var bra, även datumet. Det är nu man ska shoppa loss! Sen kommer barnbidraget och då blir det fullt med folk igen...

Cam. sa...

Vardagr innan barnbidraget är dessutom extra fantastiska. Jag brukar tom planera in IKEA (om jag har ärende dit) strax innan barnbidrag. (ja pensionen kommer då också, det är nästan TOMT hela dagen!)

513andersson sa...

Barnbidrag och pension, jag inget av nåt. Det gick bra ändå. =)

Kram på Er.

flyt sa...

Ullared 16 januari va helt rätt planerat!! Inga pengar efter jul o nyår o inga pengar har kommit. . .Jag älskar mitt Visa kort :-) 6 tjejer som hyrde en stuga o badbalja, shoppa, drack vin, rulla oss i snön, prova kläder. . . det va tomma gångar. . . det ska vi göra om!!. . . Hmm summan av detta blev väl ett tips till IKEA . . . badbalja? SPA ?

513andersson sa...

Apselut. Ring till Ingvar och presentera din idé.