30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, augusti 31, 2010

Utelunch idag

En lunch ute i parken är ju faktiskt inte helt fel, så man sipper trängas med massa andra konstiga människor inne på matställena. Har man sen trevligt lunchsällskap så blir det ju ännu bättre.
Apsoligt väder idag, och jag känner ta mig tusan inte alls för att jobba idag heller. Men jag har lyckats få semester vecka 44 i alla fall. =)
Nåt att se fram emot..

5 kommentarer:

Louise sa...

Jag har oxå semester v.44 =)

513andersson sa...

Hur ska vi fira det?
Med Martini på balkongen? ;)

reslust syster sa...

Ta en restresa med Lillan till nått soligt land. Deeeet är semester :-)
Om du dessutom tar all inclusive så kan du hinka hur mycket drinkar som helst " gratis ". Ännu bättre :-))

513andersson sa...

Resorna är enligt uppgift APDYRA den veckan..
Att bara vara ledig är ju också en form av semester.=)

Louise sa...

Gärna martini på balkongen, men i början på veckan, för i slutet på veckan åker mor och jag till Berlin, så det så =)