30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, augusti 16, 2010

Semestersammanfattning 2010

Fem veckors sammanhängande ledighet, det har jag nog inte haft sen skoltiden. Idag börjar vi visst jobba igen..
-Endast två skogspromenader har det blivit. Det är ju skrämmande dåligt, men vi får väl ändra på det i veckan.
-Rallytävlingar har det blivit lite mera av. Vi har åkt i Herrljunga, Skene och Mariestad. Publik var vi i Trollhättan, när Midnattssolsrallyt drog förbi.
-Vi har kört racerbil på Karlskoga motorstadion.
-Dagsutflykter har vi haft. Borås djurpark och ett par tre vändor till Tjörn. Vi har åkt till Halmstad, och vi har åkt Paddanbåten. Jag har varit i Skåne. Tyvärr så uteblev trippen till Bovallstrand pga regn. Det var trist.
-Badat har vi gjort några gånger. Både i sjö och havet, och i pool.
-Fotboll har det även blivit lite av. Både VM-finalen och Gothia Cup spelades på semestertid, och även gårdagens match, såklart. Det lilla jag såg av den..
-Jag har recenserat fem filmer också; Apocalypto, Leo Tolstoys Krig & fred, Jorden runt på 80 dagar, Snabba cash, och Kellys hjältar.
-Jag har varit på två dejter. En i skärgården och en på 'ghetto-playan' i stan. Båda var trevliga. Punkt.
-Semestersex har förekommit. ;)
Man hinner med en hel del på fem veckor.
Amen.

Inga kommentarer: