30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, augusti 20, 2010

På gång med att vara igång?

Nåja, det blev ju i alla fall en promenad den här veckan, och då jag kom mig ut lite senare än planerat så gick jag bara 2,3 km. 20;09 blev tiden. Ganska så OK ändå, va?

Dusch, frukost, presentraggning, och sen ska det lunchas med en söt fröken, minsann.
Sen ska man visst jobba hela kvällen på det.
Vad gör du ikväll?

3 kommentarer:

Velourpappa sa...

Om det inte regnar för mycket blir det (nog) en fotvandring till Stenungs Torg, ev en öl eller två och titt på segelbåtar.
I morgon är Tjörn ett rundningsmärke........

Tina Högman sa...

Jag tog en lång promenad idag. Det blev dock dyrt. Jag kom hem med både ny MP3 spelare och ny cykel... Vet inte riktigt hur det gick till.

513andersson sa...

Pappa; Tjörn är väl alltid ett rundningsmärke?
;)

Tina; Jag vet hur det gick till; det blev ensamt på promenaden, så du köpte en MP3-spelare som sällskap, och sen orkade du inte gå hem, så då blev det en cykel också..
Right...? ;)