30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, augusti 18, 2010

Jag, en hobbydesigner

Jag råkade göra en liten test på nätet härom dagen, och som tack fick jag välja mellan olika saker. Bl a fanns chansen till att vinna en bil, värd ca 250.000, eller en trisslottsprenumeration, eller att designa min egen T-shirt. Jag valde T-shirtalternativet. Den blev vit med tryck och text både på bröst och rygg. Kommer om några veckor, så hav tålamod. ;)
Dessutom kompletterade jag med en matchande keps också.
Kan bli riktigt fränt.

2 kommentarer:

syster sa...

Du kanske ska sadla om till designer istället....
Du närmar dig 40 bast med stormsteg och det är dags för en " va vill jag göra när jag blir stor" fundering, eller ??? :-)

513andersson sa...

Ha haa.. Jag har ju hittat mitt kall i livet, ju..

40? Jag är ju 23..?
;)