30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, mars 25, 2010

Lite av varje

Torsdag idag, två kvällar kvar att jobba den här veckan. Vissa ska även ta lördagen också, men det tänkte jag att jag skulle slippa. Det finns viktigare saker att göra på lördagar än att jobba.

En tur till fk står på dagens To-do-lista. Jag har kommit på att det finns mera pengar att hämta för oss som varit hemma med barn.

Ny viktig match ikväll också. Slöddertälje på bortaplan. Det finns enklare uppgifter här i livet, men som Gunde sa, 'Ingenting är omöjligt'.
Kämpa, masar!

Undrar om Maysan fortfarande är här och läser..? Det märker vi väl, kan jag tänka.
Hur som, dagens grattis får hon.
Appropå grattis, jag pratade med Sööt häromdan.
Hon ska ha en bäbis... =)
Iiiiihh, va gulligt.

2 kommentarer:

Maysan sa...

Tack raring :love:

jodå jag brukar halka förbi här titt som tätt

kram

513andersson sa...

Bra där, hoppas du hade en bra dag.

Kram