30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, februari 24, 2010

Nytt jobb, frågetecken

Jag har blivit head-huntad, minsann.
Telefonen ringde under kvällen, och jag fick lite info om vad som var på gång. Dock var allt fortfarande i planeringsstadiet, men bara det att jag fanns med i planerna tyckte jag var kul.
Lät spännande, och samtidigt lite skrämmande. Det ska sägas att det inte är inom firmans väggar, utan nånting helt annat.
Det här måste det funderas på, både en och två och tre gånger. Visst hade det varit skoj att utvecklas lite, samtidigt som jag vet att jag har en väldigt stabil anställning med det jag har, och det jag gör.
Jag får säkert anledning att återkomma i ämnet.

4 kommentarer:

Busspappa sa...

Mycket intressant!! Undrar vad det kan vara. Limousine-chaufför, bagare eller under-coveragent för SÄPO?? Snöskottare, fastighetsskötare, förskolevärd, ja det finns många yrken. Många yrken blir det........

Louise sa...

Spännande! Säg till om de behöver en bra lagerarbetare oxå ;) Kram

513andersson sa...

Pappa; Fluffer.
Det är också en sysselsättning.

Lollo: Jajjämänsan.

Syster yster sa...

Nu blir ju syster oooootroligt nyfiken !
Jag tycker det är förbjudet att göra folk nyfikna och sen inte tala om resten. =)))