30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, februari 19, 2010

Mellon 2010, del III

Jag lovade ju i ett förfluget ögonblick att jag skulle ha rätt om vilka som skulle gå vidare från deltävling 3, den som hålls i Göteborg. Jag har ju bestämt för mej att man skulle kunna förhandslyssna på bidragen, men det hittar jag inget, så jag får väl köra på känsla då'ra.
Alcazar och Darin går till Globen. Varför? Därför att dom är Alcazar och Darin, såklart. Småtjejerna gillar sånt där.
Andra chansen tror jag att Elin Lanto och Johannes Bah Kuhnke tar, med reservation för Erik Linder.
Imorrn kväll vet vi hur rätt eller fel jag har. Hur tror du?

2 kommentarer:

Syster yster sa...

Jag tror på alcazar o darin.... varför ??? För att dom är bra så klart :-)

513andersson sa...

Nu blev jag lite lessen på dej...

;)