30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 13, 2010

Mellon 2010, del II

Inte heller den här veckan blev riktigt det som jag trodde. Finalplatserna med Eric och Andreas hade jag ju iofs rätt på, men resterande falierade lite då jag trodde att Kalle Moraeus faktiskt inte skulle gå vidare utan stanna på femte plats. Tänk vad roligt det kan bli fast man har fel. Bara Kalles kurbitsmålade gitarr var ju värd att offra ett telefonsamtal på, eller hur? Halvmas som jag är. ;)
Andra generationen, ett gäng makedoner, var lika dåliga som förra gången dom var med. Och varför hade dom Dogge med? Är inte han chilienare?
Nästa vecka ska ni se, då har jag alla rätt vad det gäller placeringar och vilka som åker ut genast. ;)

2 kommentarer:

The moder of Kalle Moraeus sa...

Halv MAS hel MAS om jag får be: Kalle Moraeus, Karl Anders Moraeus, född 15 juli 1963 i Orsa Dalana, är en svensk musiker, spelman och tonsättare. Mer information www.orsa.se Orsa är dalarnas hjärta over and out

513andersson sa...

Läs om, läs rätt.

Var hittas info om att Orsa skulle vara Dalarnas hjärta?

Dina särskrivningar såg jag inte. ;)