30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 06, 2010

Mellon 2010, del I

Det blev inte riktigt som jag förutspådde, med Ola och Jessica i finalen. Men nästan. Ola tog ju, föga förvånande, ena finalplatsen, och Bolibompabrorsan Salem al Fakir tog den andra.
Schnügg-Jessica och Pain of salvation tog sej till 'andra chansen' iallafall.
Jag trodde mera på Anders Ekborgs låt när jag hört den, men han fick ju inte vara med så länge. Vi tyckte den var helt okej iallafall.
Jenny Silver, hon såg ju ut som om en packåsna med dom dära sadelväskorna på sidorna, eller var det bara två rejält tilltagna 'love-handles'?
Frispråkarn gick fetbort, både hos mej och lillan, och tydligen hos svenska folket också.

Programledarna då? Jo, dåliga över lag, tycker jag.
Hans Lundgren uppträdde och lät som om han var med i en actionfilm, Mens Zelmerlöw är så jävla äppelkäck så det finns inte, och Christine Meltzer var bara too much hela tiden.
Jag vill ha tillbaka Kristian Luuk.

2 kommentarer:

Syster Yster sa...

Jag såg bara pain of salvation. Det lät faktiskt som han hade ont nånstans!!!
Håller på att klura på hur man bäst gömmer alla elsladdar här hemma. Tål att tänkas på en stund :-)

513andersson sa...

Jag minns ingenting från låten, förutom att sångaren faktiskt var barfota.

Kör man trådlöst behövs inga sladdar. ;)