30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 27, 2010

Inställd simskola

Jag trodde Kanandas semifinal skulle spelas vid halv två inatt svensk tid, men se det skulle den visst inte alls det. Halv fyra kom den igång. Då det blivit lite dåligt med sömn det senaste så var jag så trött vid femtiden imorse att jag valde att avstå tredje perioden. Det är ju lördag idag, och med det även simskola, men fick reda på att lillan tydligen inte var riktigt bra "där hemma". Bra på sätt och vis, då sparar jag ju in två timmar som jag istället kan lägga på att ta hand om hemmet här. Det kan behövas, kan man säga.
Vad ska du göra idag?

2 kommentarer:

Velourpappa sa...

Läsa deckare, slappa, kolla travkusarna fram vid 18-tiden. Koka potatis, meditera osv osv

513andersson sa...

Stackar'n..
Får du bara äta potatis idag? ;)