30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, februari 08, 2010

Billigt och bra

Vi fick tjackat lagg förrut. Tyvärr fanns det bara röda kvar, men det fick väl gå. 79 spänn skulle dom kostat, men det fanns inga remmar med så jag fick dom för en tjugolapp. =)
Billigt var ordet, sa Bull.
Det var ju bara att köpa lösa remmar, men väl hemma så insåg jag att jag fått för korta.. =(
Det blir nog till att köpa två lite längre imorrn då.

3 kommentarer:

Syster Yster sa...

Hallåååå elller !
Sist du åkte miniskidor så bröt du benet. Eller var det armen ? Nått ben var det ialla fall.
Kör försiktigt. Du måste vara hel till helgen:-)

Velourpappa sa...

Instämmer med föregående.......

513andersson sa...

Syster; Nejnej, det var inga benbrott. Det var skidan som gick sönder. Däremot var det arm i paket tack vare ett fall på skidorna, ja.
Armbrottet fick jag i augusti, då åkte jag inte skidor.

Pappa; Se ovan.^^

Tack för att ni verkligen tror på mej och min skidåkning. ;)