30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, januari 03, 2010

Trött

Trött på kylan och trött på att frysa aschlet av sej när man går ut. Trött på snön. Trött på väntan och ovissheten. Jag är nästan trött på att vara ledig, det börjar tryta med att hitta på aktiviteter, men jag är inte så trött att jag ska sova. Det är ju semifinaler i hockey-VM för junisarna inatt. Undras om jag orkar vara vaken till 5:30 imorrn..?

4 kommentarer:

Louise sa...

Japp, men du ska fasen i mig vara pigg när du ska hit o dricka kaffe, så det så =)
Ta parkeringen förresten...
Pöss

513andersson sa...

Lite seg kanske, med all rätt, tycker jag.

Louise sa...

Men trevligt var det =) pöss

513andersson sa...

Jamen det brukar vi väl ha?

Pöss