30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, januari 05, 2010

Jag sitter...

...och väntar på bronsmatchen i hockeyns J-VM. =)
Sverige möter alltså Schweiz, och jag tror att svenskarna vinner. Ska jag promt tippa nåt också så säger jag 5-2 till Sverige, även om alplänningarna var ganska bra mot Kanada, och Sverige torskade rätt rejält mot USA. Svenskarna bör vara såpass mycket bättre, om dom nu inte drabbas av nån kollektiv mental kollaps, men som sagt, 5-2 till Sverige.

Finalen senare inatt då'ra, Kanada mot USA. Nja, min magkänsla säger 3-2 till Kanada, under ordinarie matchtid. Nu blir det nog en kopp kaffe på det här. Det är länge till man får sova.

2 kommentarer:

Louise sa...

Här fastnade vi i en dartmatch... det är lite kul det där när man lixom snubblar in på en udda sport på Eurosport, och bara fastnar... spännande var det i alla fall o norrmannen vann. Kram

513andersson sa...

Dart?
Dart är väl inget att se?
Snooker, däremot, där är nåt att fastna i.. ;)

Kram