30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 07, 2009

'Varde ljus..'

Sådär, ja. Nytt bakljus, minsann.
Före... Taget ikväll för en halvtimme sen.
Efter...
Jämför bilderna. Hela bilen skiner ju upp med lite nya lampor.
Passade även på att uppdatera bakre dimljuset till 5 W. Tydligen helt olagligt att köra med dimljus i samband med halvljus, =/ , men det skiter vi i. Jag gör det ju bara när det är mörkt, och så lyser det så tufft bak också. ;)
Mitt i mitt lampbyte så ringer min chef också. Kollegorna har haft lite möte och 'ordning och reda-kväll', så hon skulle bara säga att dom var nästan färdiga. Lite återstår till dagen imorrn, men jag kunde gott vara hemma då också. Trevligt.

Inga kommentarer: