30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, oktober 02, 2009

Till Er tjänst

Jag har provsmakat årets glögg från Blossa. Sådär vansinnigt god var den väl inte, men helt OK att värma sej med en kulen vinterkväll. Skulle smaka clementin, men det vet jag inte om jag vill hålla med om. Eftersmaken kunde ana en viss touch av clementin, men det var också allt. Jag tyckte nog det smakade vanlig glögg, och så luktar det sådär som det gör på bandymatcher.
Betyg; 3+ av 5. Men den värmer, det gör den.

4 kommentarer:

Maysan sa...

Jag fick sms igår från bolaget att den är på ingång. Lite tidigt känns det som men men..
Kramen

513andersson sa...

På ingång?
Den skulle ju finnas till försäljning den första oktober.
Bara att ila iväg och inhandla en pava.
89 pengar kostar den.

Kram

Louise sa...

Jag har köpt men inte smakat =)

513andersson sa...

Meh..?
Schämmes på sej. Klart man måste prova.