30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, oktober 11, 2009

Söndag kväll

Såhär romantica kan det faktiskt vara hemma hos mej en söndag. Ett skumbad, ett glas vin, lite levande ljus och mej.. ;) Synd bara att det enda sällskapet jag hade tillgängligt var Händel i högtalarna då..

Jag har vart ute på en liten roadtrip, ända till Tjörn, minsann. På gårdagens hundpromenad så såg jag den här skylten;
Infart förbjuden, gäller med stånd
Hmm.. vad menas, egentligen?

2 kommentarer:

Cam. sa...

Vem inspirerade till söndagsbadet tro? ;)

..fast jag fick en bok och vin som sällskap...till det lyssnade jag på barnen och barnafadern.

Herregud, när ska han ha sig härifrån???

513andersson sa...

Hmm... Lite inspiration fick jag allt från dej, och lite från det ruggiga Göteborgsvädret.
Pok