30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, oktober 15, 2009

Mycket märkligt

Igår kväll fick jag ett sms från Telia med budskapet "Du har fått ett mms från nummer 46762bla bla bla. Gå in på www.telia.se för att spela upp det".
Jag har ju kunnat ta emot mms från det numret förrut, men när jag frågade nummerägaren så hade det inte skickats nåt mms till mej. När jag då nyss kollade så var det ju mycket riktigt från den personen, fast det vart skickat i förrgår kväll. Hur gick det här till?
Synd bara att det inte var en vidare bra bild. Eller, det hade det ju vart, om det inte varit så mörkt i rummet.

2 kommentarer:

Cam. sa...

Det var ju det jag skrev som svar på ditt mms, "jag har ingen blixt". Tända lampan var uteslutet, jag låg ju i min flanellpyjamas!! Den upplevelsen delas inte hur som helst. ;)

513andersson sa...

Ha ha..

Pok