30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, oktober 29, 2009

Kökstapet?

Minns ni att jag sa för ett tag sen att jag ville förändra lite här hemma? Inatt efter jobbet så satte jag mej och kollade på tapeter.
Bilderna är alltså 3,6 meter breda, vilket är precis som min köksvägg. Vad tror ni, kan det där passa som kökstapet?
Brooklyn bridge i svartvitt...; ..och i färg. Den nedre bilden är ju lite varmare, men rött i köket? Njaee..
Bilder lånade från photowall.se
Kostar iofs strax över 2.000 spänn, men då ingick visst frakt och tapetklister. Blir det ingen affär av det så är det iallafall jävligt fränt.

3 kommentarer:

Velourpappa sa...

Kom osökt att tänka på bögarna som förväxlade tapetklister med glidmedel. Vad hände?? Tapeterna ramlade ner............

filuran sa...

Rött i köket går alldeles utmärkt!!!

513andersson sa...

Pappa; Jag frågade ju om tapetvalet, då'ra, inte om dåliga gamla vitsar. ;)

Filuran; Jag pratade med en kollega om det där och han förespråkade också den i färg. Eller så skojade han bara. =/
Kram