30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, oktober 17, 2009

Karlavagnen

Jag lyssnade på Karlavagnen på fredagskvällen med Marcus "Francesco Totti" Birro. Vilken kung han är! Jag vart så jävla skeptisk när jag hörde Lasse Pettersson presentera honom som ny programledare för Karlavagnen för länge sen, men jag ändrade åsikt redan första gången jag hörde honom. Han är ju bara jävla bäst.
Kvällens första samtal, typiskt nog från en skåning, var från en pellejöns som pratade vaccin om "baconsjukan", alltså svininfluensan. Birro höll nog inte riktigt med honom, och avslutade samtalet efter ett par minuter med "Ska du ut och dansa nåt i helgen, eller"?
-"."
-"OK, men tack för att du var med i Karlavagnen. Vi ska strax ha nyheter"
Haha.. Humor.

2 kommentarer:

filuran sa...

Marcus är kungen av Karlavagnen!!!

513andersson sa...

Ja, visst är han? =)