30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, oktober 31, 2009

Jag har legat med Bruce Springsteen

Eller, rättare sagt, jag har legat i soffan och han var i min TV. Heter det kanske att jag legat till Bruce då? ;)
Hur som, det är en kul rubrik.

Badat har jag fått gjort också, i hopp om att bli kvitt la dolore i ryggslutet. Lite bättre känns det, men det är långt ifrån bra. Återstår att prova sprit då. Kanske bör vänta med den tills jag vart ute med bilen.

2 kommentarer:

Velourpappa sa...

Undvik alla lyft- böj- och vrid-
ningar som korsryggen kan utsättas för, samt håll dig VARM, även i en kall fransk bil. Stolsvärme PÅ!!!!

513andersson sa...

Stolsvärmen är på, det andra är det väl lite si och så med.