30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, augusti 15, 2009

Tipslördagsgodis

Det är ju sådär kul när man sätter ihop ett vinnande V75-system på ungeär fem minuter och dom två spikarna i början sviker.. Men det är ju utdelning på fem rätt också, förhoppningsvis.
Vidare i min lördagsgodispåse; Lotto, båda dragningarna är jag med på. Måltipset likaså. Keno fick jag visst med en kupong. Jag som aldrig spelat Keno. 32 rader stryktips blev det också, men där ser jag att det inte finns så mycket förutsättningar för 13 rätt, då maskinen valt att singelspela vinst för Hammarby och även vinst för Gefle borta mot Kalmar. Är det pengar på 11 rätt också?

Inga kommentarer: