30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, augusti 09, 2009

Semestern 2009

Årets semester börjar så sakteliga lida mot sitt slut. Imorrn är man tillbaka på firman igen. Vädret har väl inte varit det allra bästa, men sånt där rår man ju inte på som tur är, kanske. Fast denna veckan som gått var ju hyfsat varm iaf, även om det har åskat lite här idag. Jag anser mej nöjd med årets semester.
Jag har..
..druckit vin med favoritgrannen några gånger. Fantastiskt trevlig är hon. Sett på filmer, både ensam och i sällskap. Återupptagit mina promenader, äntligen. Spelat tennis för första gången. Haft sex. Grillat. Åkt två rallyn med varierad framgång. Varit med lillan på Universeum och i Halmstad. Vi har haft road-trippar till både Tjörn och Lidköping. Vi har varit på bio. Vi har åkt båt. Vi har badat, både i havet och i trädgårdspool.
Jag har säkert missat nåt också.
Som sagt, jag är rätt nöjd ändå. Bara 48 veckor till nästa semester.. Det gäller att se ljust på det hela.

2 kommentarer:

Cam. sa...

Sex? :nyfiken:

..förresten det sa du ju bara för att jag har hade det på min Junisemester. ;)

513andersson sa...

Sex, ja.
Hur det nu gick till..
;)

Pok