30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, augusti 20, 2009

Jag ringde polisen inatt

Gårdagen på jobbet var ta mej faan den värsta jag haft under mina år som truckförare. Ingenting stämmer, det var hur mycket trafik som helst där jag var, chefer är hysteriska och som lax på moset så är folk otrevliga också. Usch och fy.

Lilla T hade studiedag igår och tillbringade em/kväll hos våran favvogranne, minsann. Vid halv sex så kom det ett mms.. Då sitter dom och äter glass i solskenet. Snacka om att livet är orättvist ibland.

Jag ringde polisen inatt, som sagt. På vägen hem från jobbet blev jag stoppad av en som höll på att köra över en man som låg på vägen. Han var rätt full, också. Mannen som låg ner, alltså. Polisen skulle skicka en bil, och så åkte jag hem.

Planen för dagen är frukost på balkongen i det härliga vädret, kl 11 ska jag tvätta, och sen bara sitta och ladda inför kvällen. Kanske kan få lite trevligt kaffesällskap också.
Vad ska du göra?