30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, maj 06, 2009

Städning och goda grannar

Det är lite svårt att komma igång ibland, men sen flöt det på rätt OK.. Gick och småplockade och bytte sängkläder och duttade med dammtrasan lite här och där och småsurplade med kaffekoppen under tiden. När vi sen skulle till tvätten kom jag på att jag visst missat sovrummet.. =/
Kanske för att lillan stängt in sej där? A-ja, vi får väl ta det sen då.

Tvättat har jag fått gjort också, och medan den snurrade runt så åkte vi och fixade middagen. Det blev lax och potatis här idag. En vanlig jävla onsdag.

Jag hann t om flirta lite med en av grannarna förrut.. =/
Herreguuud, är jag riktigt klok?

Inga kommentarer: