30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, maj 13, 2009

Håhåjaja

Jag råkade visst få på TV'n igår precis till snabbgenomgången på bidragen i ESC. Det var ju som jag trodde, inte speciellt mycket som var bra, och en orgie i dålig klädsmak. Fast av det som flimrade förbi så hann jag nog gilla Andorras bidrag, fast den kom ju inte med till på lördag.

Jag ska städa lite idag. Det kommer dambesök sen. Mamma, iofs, men ändå..

Dagens grattis går idag bl a till Anitra Steen, 60, till Johnny Logan, 55, till prins Carl Philip, 30, och i viss mån även till mej själv. 23 igen då.. ;)
Min egenhändigt med stripes uppsatta fasadflagga. Fotad strax efter 7-rycket imorse.
Men vars är solen? Det är molnigt här... =(

6 kommentarer:

Winborg sa...

Grattis till 23 årsdagen då :)Måste vara härligt att vara så ung hehe

Velourpappa sa...

GRATTIS!!! Du kommer alltid att vara mitt barn....

Maysan sa...

Grattis vetja!
Hoppas du får en underbar dag.
kram

513andersson sa...

Winborg; Livet är 'wunderbar', ja..

Velourpappa; Det får vi hoppas på...

Maysan; Den var helt OK.. Lite tack vare dej, faktiskt.. ;)
Kram

Cam. sa...

Men va fan har jag inte tänkt på stripes för!! jag har också en flagga jag aldrig får upp men tre stripes från jobbet löser ju det busenkelt! Tack söta du!

513andersson sa...

Observera att detta är öppningsbara stripes så man slipper klippa sönder dom varenda gång man flaggat klart. Men vad i allsin dar har ni stripes till på ditt jobb? =o

PoK